هرکسی یه استدلالی داره،یکی میگه برام مهم نیست ،یکی میگه فساد تو کشور زیاد شده،یکی میگه کشور برای ما چیکار کرده که بخوام برم،ولی من رفتم،هر سالم میرم و دلیل محکمی هم دارم،از ته قلبمم این کارو میکنم،میرم راهپیمایی چون کشورم رو دوست دارم...
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 4:55
بعضی آدما رو نمیشه دوست نداشت
و همون بعضی هارم نمیشه فراموش کرد
چشماشون...
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 18:48
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 18:48
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 18:48
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 18:48